Efter sol kommer regn denna sommar tyvärr ☔️

I dag har det ej hänt så mycket... 
När vi vakna i morse sken solen från en klar blå himmel. Vi besluta oss för att ta en cykeltur med picknick. Vi han i väg på cyklarna och fika nere vid småbåts hamnen innan det drog i  hop sej och såg ut som om det skulle bli regn.
Då blev det bråttom hem.
Plocka i hop allt så vi skulle ha det torrt i bilen enligt min man, på med cyklarna på taket mm .
Vi hann med och grilla oxå innan regnet. När det väl kom var det som tur var inte mycke, men tillräckligt för att gå in o kolla på tv ..,
 
Cykla förbi nudistbadet 

Grannen som åkte i morse hade den bästa reg skylt jag någonsin sett på en husvagn 😍OASEN och vi har OAS..

Den jag älskar 😍
Fin bild men tyvärr kommit åt någon sv / vit inställning på telefon 
Älskar Piteåhavsbad vill ej åka i mon 

Bråttom att plocka i hop allt innan regnet kommer ... 

Anonym
2015-07-29 @ 20:18:49

Bilden är ju inte svart/ vit kolla på Krilles tofflor🙈

Svar: Ja men vad är set då jag har kommit åt allt annat blir ju sv/vitt 😳
Sonja Heikkilä Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0