Äntligen dax ...

Jag har länge funderat på att skaffa mej en egen blogg.. Nu är det gjort och den ska bara handla om mej och mina intressen på fritiden .. 

Lite om vad det ska handla om på min blogg. 

Jag har vart gift med min man i snart 26 lyckliga år. Ska tillägga att det finns endel motgångar oxå.
Vi träffas 1 gången 1985, men blev ett par 7 februari 1986. Allt i vår ungdom hände i Åmot där jag stod på en camping med mina föräldrar och han bodde hos sin farmor. 
Där uppe håller vi fortfande till men med en egen husvagn, som vi tillbringar all ledig tid i. Vi köpte oss en ny husvagn i höstas en polar dbt 560-15.

Vår husvagn.

Vi har 2 flickor Sophie -88 & Malin -91. Dom har flytt boet och startat eget med sina pojkvänner Johan & Joakim.

Min familj i Turkiet 

Jag har även 2 st hund barnbarn 
Alma 6år lasapso/yorkshireterrier & Ciina 5 år rottweiler 

Alma 6 år med favorit morfar 

Ciina världens snällaste rottweiler 

Jag älskar att inreda och göra fint i vår husvagn 
Alltid kul att ha fäska blommor även i husvagnen. 

Sedan har vi den härliga årstiden vinter snö. Då är det bara skoteråkning som gäller för mej och min man Krille 

Vintern 2015 jan 

Men nu väntas ju en härlig sommar. Och semester då vi ska ut och åka i Sverige med husvsgnen, en resa ni ska få följa med på. Vi ska åka upp till Norrland en önskan min man alltid haft, annars har det blitt mycke neråt i Sverige med husvagnen. Förra året bila vi i Tyskland. 

Vår bil och husvagn. 

Detta var lite om mej och vad jag kommer att skriva om i mon blogg. 




Ingela
2015-06-25 @ 20:26:58

Rätt roligt att även jag har en Sophie, fast hon är bara åtta år!

Svar: Kul .. Vad heter ni som bloggare??
Sonja Heikkilä Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0