Jobbarhelg Lördag 27/6

I dag känns det lite extra tungt att jobba.

Solen skiner och jag vet hur mysigt alla har i sina husvagnar runt om på olika campingar. 
Endel har "bara" helg och en del har 
påbörjat en härlig lång semester med sina familjer i husvagnarna.
Man kanske intar en härlig lördagsfrukost ute i den efterlängtade solen till Melodikrysset mm..

Själv jobbar jag 8-17 i dag, med en sol som skiner så härligt utanför mitt fönster. Och önskar att helgen var gjord. För då åker jag upp till campen och har ett par lediga dagar.

Min lördag 27/6


Ha en fortsatt härlig lördag alla ☀️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0