Elmia resan 9-13/9-2015

Nu har vi vart nere på vår 3:e Elmiamässa.. Och det är lika trevligt varje ggr. Vi åkte på onsdagkväll o kom ner till Jönköping mitt i natten. På torsdagsmorgonen kl 7 var vi på plats i området parkerad och klar. Då gick vi och la oss och sov ett par timmar. Sedan åt vi frukost och gick in på mässan i dagarna tre. Och vi har verkligen sett mycke fina husvagnar och husbilar. Oktober fest med öl på kvällen och sedan dans. På lördagen hade vi ledsnat lite och åkte in till Jönköping och köpte pizza. Vi passa även på att shoppa lite oxå . I morse starta vi kl 10 och kom hem ca kl 17. Nu är vagnen återlämnad till mor o far nystädad och nytvättad . Vi har duschat och krupit ner i soffan och har det gött.. Nu ska jag jobba i mon sedan är jag ledig 2 dagar så nu funderar vi om vi ska åka till vår husvagn och njuta dessa dagar 
Parkerar vagnen på torsdagsmorgonen 

Pernilla inne i Concords husbil över 5 milj kostar den 😳 

Testar om han kan få upp grinden och med ett alkolås (men den gick inte upp)

Härligt väder hela tiden 
Lyser upp husvagnen så man hittar hem på kvällen 

Vi tycker att mamma o pappa ska köpa denna som svampplockarvagn 

Polar 

Krille och Magnus redo för ölfesten i oktobertältet 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0