12/7 -16 Lider med dej ❤️

I dag har krilles dag inte vart rolig alls. Han kom upp och peta i sej ca 1/2 dl yougert & 1 rostad macka, te rörde han knappt. Han la sej direkt efter frukosten igen och klagar på väldiga magsmärtor. Sara och Jaxon kom på besök i dag, vi skulle åka till Gränby och luncha. Men så ringer Malin och bestämt sej för stt komma i dag. Så medans vi vänta på henne var vi ute här på lekplatsen.

Här trivdes Jaxon. Sedan kom Malin då åkte vi och shoppa loss. Då blir man hungrig så Jaxon fick bestämma vad han ville äta då blev det pannkaka 👍

Det är vart en slagen hjälte tillslut. Dom hann inte ens ut på E4:an så sov charmören. Han heja 👋 på alla men inte många som kostar på sej och säga HEJ till denna gobit 👎🏼 men han var lika lycklig för det. TACK fam Heyno för det fina paket. Krille hälsar och tackar oxå 😘

När Malin och jag kom tillbaka till vår lägenhet. Fråga vi Krille vad vill du ha ?? Du måste äta ngt .. Testa chokladpudding sa han. Malle o jag gick över till affären direkt och leta på ngt som man kan vara sugen
på , det var inte lätt och hitta 😳

Jag hjälpte honom så han fick i sej lite. Senare på kvällen ville han duscha ohhh det var tufft 😢
(Jag har krilles ok för att lägga ut bilden)

Dagens citat till min älskling 😘

Anonym
2016-07-12 @ 21:04:25

Fint citat o sant ❤️

Svar: ❤️
Sonja Heikkilä Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0