Dag 5

I går var jag inte upp till Krille på sjukhuset..

Sofia Magdalena där jag har jobbat hade återträff. 
Så kl 15 kom några hem till mej och drack lite skumpa.  
Sedan kl 16:30 blev vi upphämtad av en limousin och åkte runt i till kl 18, och sedan tillbringade vi kvällen på mingel o bar. 

Men i dag när jag vakna tog jag en promenad ner på stan Malin Joakim o jag käkade brunch på lido. Sedan skjutsa dom upp mej till Krille, och var med upp en stund. Febern ger sej inte, så läkaren kom och dom tog bort några klips och öppna såret och satte drenage även odla i det så han kan få rätt penicillin. 

Sedan kom mamma o pappa upp ovh även farmor o farfar. 

Malin & Joakim hämta mej kl 18:30. Vi åkte då till Forsbacka och tände ett ljus för Juni som nu vart borta 1 vecka, så ofattbart  😢







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0