Operationsdagen 21/2-17

Krille var beräknad operation till kl 13:30.

Dom hade tom hämtat han före. 
Så vi han ej prata i telefonen innan, jag skulle ringa när jag kom tillbaka fr lunchen och då var telefonen avstängd redan, men vi hade ju pratat med varann i 10 tiden och då hade allt gått bra och han mådde bra, lite tråkigt bara. 
Operationen hade räknats med att den skulle ta ca 2 timmar.
Så kl 17 när jag sluta åkte jag o Malin upp på sjukhuset. 
Krille hade ej kommit upp på avd, så vi kolla med SSK om vi bara fick säga hej på UVA, hon ringde dit och fråga men dom sa NEJ,  tar ej emot besök där. 
Då blev jag så irriterad, så hon fick ringa igen och vi skulle få gå in och säga hej lite snabbt i allafall..
(jag bad om ursäkt till ssk och berätta att vi har vart med om så mycket dessa dagar därav min oro) 

Vi gick ner till UVA. 
Jag fick gå in och säga hej under typ 5 min. 
Ssk där förklara att Krille har haft väldigt ont och kvidit av smärta, han är väldigt svår och smärtlindra eftersom han äter så mycket mediciner redan och man kunna ej ge ryggmärgsbedövning under operation.
Han prata lite med mej, men väldigt väldigt borta. 
Efter det åkte vi hem, jag ville gå upp i lägenheten och bara vara hemma. 
Kl 22:00 ringde jag avd då hade inte Krille kommit upp dit än. 
Ja går och lägger mej sover av o till.
Kl 02:00 ringer jag upp till avd igen, han har ej kommit.
Men ring UVA och fråga sa hon. 
När jag ringer dit är Krille vaken och jag får prata ett par minutrar med honom, han har väldigt ont. 
Jag frågar ssk vad dom gjort men hon kan ej ge mej ngt svar, operatören kommer och pratar med Krille i mon säger hon bara .. 

Men ingen stomi i allafall som han var så orolig och få. Och ett stort operations "R" ingen titthåls operation.  
Det är vad jag vet nu....

Anonym
2017-02-22 @ 05:52:24

<3

Hoppas Krille mår bättre nu. Hälsa till honom ifrån Carina o Kent. ❤️
2017-02-22 @ 20:37:41

Hoppas Krille mår bättre.
Hälsa till honom ifrån Carina o Kent. 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0