2:a semester veckan avklarad

Direkt efter Åland åkte vi till åmot och var kvar där tills onsdagmorgon då åkte vi till Gräsö. Sophie och Johan kom med oss över dagen på onsdagen då hade vi halv skapligt väder. Innan dom åkte hem var vi på restaurangen där och åt mat taccobuffe

En helt fantastisk camping
❤️❤️❤️
Vår husvagn
Krille har frusit hela denna sommar. Täckjackan välanvänd

Torsdagen kom Maria o Lennart över en toppen dag med sol.

Dom hyrde cyklar så cykla vi över till Öregrund och åt god mat, sedan cykla vi tillbaka till husvagnen och bara hade det härligt i solen.

Cykel tur över till Öregrund
På bilfärjan över
Härliga Öregrund
En öl i solen ☀️
På väg hem på bilfärjan
Njuter utanför husvsgnen
Äntligen så varmt så täckjackan åkt av 💞
Ost o kex i kvälls solen
Vitt kallt gott vin

På fredag var det mulet igen Maria o Lennart åkte hem. Malin o ciina kom på besök i dag. Joakim jobba och kom när han slutade då var vi och åt pizzabuffe. Dom ville åka över till Öregrund och äta men eftersom det var mulet hoppa vi det och vart kvar på campingen .. Men på kvällen sprack det upp och blev jätte fint igen. Vi tog ciina med oss upp på restaurangen så det var första gången hon var på krogen. Och det gick jätte bra

#Ciinapåkrogen.se
❤️
❤️❤️

Lördagen

Dax att packa i hop och åka hemöver. Vi var upp och fråga om vi kunde stanna längre men tyvärr var det fullt hela veckan som kommer för det blir ju båtveckan då.

Så vi drog hem över och gick på lilla Jaxons 3 års kalas vi var bjuden på. Vi ställde vagnen i Ockelbo hos  Heynos. Vi sov över där, för efter kalaset blev det vuxen kalas vi åt kräftor och hade väldigt trevligt hela dagen .

Söndagen

Då åkte vi hem till Gävle och blir hemma nu p ga läkarbesök tvättstuga mm innan vi drar i väg igen på tisdag med Malin o Joakim på en liten semester tripp

Lördag morgons frukost
Ciina vill smaka
Jaxon 3 år
Blixten tårta
Härlig kväll hos Heynos
Kräftor

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.