Resdag 30/7

Vi lämnade pitehavsbadet kl 10 i morse. Han bara komma i väg en bit så börja det regna, sedan har det regnat av och till hela dagen. En olycka såg vi efter vägen oxå en långtradare hade kört av, troligen hänt rätt nyligt när vi passera. Men efter vi åkt 270 mil i Norrland och bara sett en olycka är bra, för hua hur folk kör. Men man ska väl inte säga ngt förrän vi är hemma. Vi stanna i dag efter vägen och lyxa till och åt mat ute på en vägkrog. När vi kom till sandöbron hitta vi campingen jag ville se. Men den hade ju tyvärr gått i graven. Men jag kände igen mej när vi kom dit, det var skoj. Vi åkte vidare och hitta en camping innan Härnösand som hette snibbenscamping . När vi kom dit och min man höll på att backa till fick jag syn på ett par som haft sin husvagn där vi alltid annars står. Men nu har dom husbil och är bara ute å åker och ser sej om i Sverige. 
Vi vandra runt lite här och kolla för på kvällningen kom solen fram och det blev en fin kväll .. 
Lastbilen som kört av vägen

Bron där man kör in till den fd campingen 

Bara gammalt ras kvar

Gamla Sandöbron (jag har ej fotat)

Gamla Sandöbron i kvällssolen (jag har ej fotat)

Snibbens camping strax utanför Härnösand 

Badplatsen 
Vår plats 

Campingen från vägen in 

Campingplatsen 
I mon har dom lovat bättre väder tack för det ☀️

Anonym
2015-07-30 @ 20:38:14

Menar du om jag känner igen gamla campingen ?

Svar: Ja.. Bron och infarten .. Du brukar ju ha bra minne t om jag kände igen mej 😃
Sonja Heikkilä Olsson

Anonym
2015-08-02 @ 13:35:53

Jaha här händer det inget 🚙💨💨

Svar: Nuuuu
Sonja Heikkilä Olsson

Anonym
2015-08-02 @ 13:36:45

Jaha här händer det inte mycket

Svar: Kommer
Sonja Heikkilä Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0