Nu börjar livet som stadsbo 5/12

Igår 5/12 gick flyttlasset till Gävle. Jag som alltid var orolig tyckte vi hade så mycket fast vi inte hade nånting kvar 🙈. Men vi var många som hjälpte till och bära så det gick kanon bra. Vi hann plocka undan och få i hop nästan allt på kvällen. Han tom pynta lite 😜
Sov väl inte toppen bra, har inte fått soffan och sängen än hoppas onsdag. Nu sover vi på resesängar.

Första morgon myset ..

En till stor förändring i mitt nya liv nu blir mej själv.
Söndag kväll satt jag och prata med syrrans man nu ska han hjälpa mej med mitt liv övervikt o kost 👍
Detta kommer jag oxå skriva om här på bloggen hur det går. Krille behöver absolut inte gå ner i vikt, men en bra kost och god kondition för honom gör oxå livet lättare för hans sjukdom. Förresten det har jag glömt att berätta att den 1/12 var han på läkarbesök igen och hans värden är nu nere i 8 👏👏👏.

Kost ändring

Jag har ju alltid "skyllt" på mina fötter. Så vi satte oss och beställde ett par sköna skor jag ska kunna promenera i, som Anita och Danne vet ska fungera. Hoppas dom fungerar för mej oxå.

Dax för oss nu till ett bättre liv❤️

Krille piggare ✔️
Flyttat in i lägenheten ✔️
Fått garage 🚗💨✔️
Jag ska ta tag i mitt liv o hälsa ✔️

Återkommer nu med uppdateringar om hur det går och hur fint vi får det hemma 😘

Anonym
2016-12-07 @ 11:01:06

Lycka till med allt! ❤

Lillan
2016-12-10 @ 16:23:01

Lycka till med allt båda två ni får säkert jättefint i lägenheten. ❤️❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0