11/7-16 sjukhusdag

Fick tvinga Krille o komma upp o äta frukost med mej. Han la sej på engång efter. - Väck mej i tid innan taxin kommer så jag hinner duscha. Han har fortfarande inte tagit sej in i duschen och nu är det kväll. Kl 12 tvinga jag upp honom för strax kommer taxin. Och jag kan lova att det var krilles värsta bilresa EVER & flera sådana kommer han säkert få ..

Men väl framme på sjukhuset var det bara gå upp och lägga sej på sitt rum han har kvar där, så kom dom och tog hand om Krille. Proverna visade inget possitivt än, men det ska vi inte vänta oss heller enligt läkaren det kommer säkert ta 14 dagar innan det blir ett possitivt besked.

Tillbaka i lägenheten då la sej Krille direkt igen. Jag måste ju städa och byta sängkläder varannan dag så det var bara städa av och bädda på rent i sängen. För vi fick med oss nya sängkläder från sjukhuset och vi lämna en säck tvätt oxå 👍 det gick åt en hel flaska yt desinfektion. Så nu är det fint här 😎

Fick ett fint meddelande på messenger av en kär vän som ville ge oss denna bukett från Blanca Design i Sandviken men skicka den på bild i stället 😘 TACK den låssas vi står här fint på bordet nu när det är ny städat ❤️

Måndagkväll och Lotta på Liseberg går över till Ica och ska festa till med ostkrokar. Och vet att det ligger en törstsläckaren i paketlådan som jag la på kylning när jag börja städa 😜
TACK fam Gulliksson ni vet vad jag älskar 😘

Åter en dag har gått och jag känner mej hjälplös men Krille du vet att vi finns för dej ❤️ jag och väldigt många fler 😘

Jag älskar dej 😘

Anonym
2016-07-12 @ 07:45:59

💪❤❤❤💋 Anita och Danne

Svar: 😘😘😘😘
Sonja Heikkilä Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0