21/7-16 Hoppas det vänder!

Hela natten var Krille feber fri. Sedan när morgon personalen kom och tog prover före 8:00 då hade febern kommit tillbaka 38,3. Han fick medecin och hör febern har vart borta hela dagen. På kvällen nu hade han lite men inget nämnvärt 37,8. På ronden berätta dom att man ser på sänkan och infektion att den har börjat ge sej så penicillinet gör sitt 👊 Men inget ovanligt när man är utan vita blod kroppar att man får denna kraftiga infektion Krille haft dessa dagar. Och matlusten är ju pga den höga dosen cellgift. Men nu har han fått så mycket vätska genom dropp så bara i dag visa vågen +3 kg.

När jag tillslut kom ner till kiosken för och handla min frukost. På vägen in hämta jag te o macka åt Krille oxå.

Te smakar te och smörgås smakar smörgås var det första han sa efter han ätit. Och han fick behålla allt 👍

Sedan skulle Anita och Danne komma på besök. Dom skulle stanna vid ingången så jag gick ner, för vi lära åka och tömma lägenheten och lämna tillbaka nycklarna. Eftersom jag visste att dom inte skulle kunna komma upp och hälsa på Krille gick jag med mej honom ut 😎

Sedan passa vi på och gå ut och äta innan min syster och hennes man åkte hem igen. Så nu har man vart på restaurang med Cajsa & Millan oxå 🐶

På kvällen prova Krille en kopp te till och rostat och det smaka lika bra..

Nu håller vi tummar o tår min älskling att cellerna börjar jobba sej tillbaka och vi inte får ngt mera bakslag, så ska du se snart är du tillbaka igen.

Anonym
2016-07-21 @ 21:31:29

Vi blev så glada att se honom på benen igen att vi körde mot enkelriktat😨 men det var det värt😂//Anita o Danne

Svar: 😂😂😂😂
Sonja Heikkilä Olsson

Benita
2016-07-21 @ 21:52:17

Härligt att se honom så pass pigg
Kram från Benita och göran

Svar: Ja så härligt 💞
Sonja Heikkilä Olsson

Anonym
2016-07-21 @ 22:26:09

Såååå skönt att höra att maten smakar och att han mår bättre. Många kramar! ❤ Ömans

Svar: Underbart ❤️
Sonja Heikkilä Olsson

Anonym
2016-07-21 @ 23:14:33

Gud va roligt att se Krille💪🏿💪💪🏿💪💪🏿

Svar: Verkligen 👊👊👊
Sonja Heikkilä Olsson

Kusin Vitamin
2016-07-22 @ 13:19:52

UNDERBART att se Dig på benen igen, Krille! 👏 Glädjetårar rullar... ❤️ Bamsekram på Er! /Stina.

Svar: Ja Stina helt underbart kram 😘
Sonja Heikkilä Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0