7/7-16 Högdos i dag

I natt har vi sovit så där Krille har haft ont i halsen av sin cvk infart.. Kl 7 kom dom in och tog morgon värdena på Krille, allt såg bra ut. Sedan fick vi gå och äta frukost.

Kl 9:00 var det dax för högdos behandling av cellgifter. För att slemhinnorna i munnen inte ska ta skada måste man kyla ner munnen med is medans man får dosen. Och Krille fryser ju jämt ändå så inte blev det bättre av isglass och äta krossad is.

Droppet ska han ha i 24 timmar. I dag är det oxå väldigt noga med att han dricker mycket vätska.

På EM kom dom in med den välfyllda menyn så han fick välja mat för i morgon igen. Själv tror jag att jag är sugen på varma koppen 2 hårdmackor med makrill i tomatsås och ett glas mango juice. (passar på och äter det nu, när han ändå inte vill ha mej i närheten av all värk. Han hatar doften av makrillen 😜)

När Krille vila på EM gick jag ut på balkongen och njöt av solen ett tag och lyssna på en ljudbok

I dag har han vart sängliggandes hela dagen p ga att han haft dropp hela tiden

Anonym
2016-07-08 @ 09:14:48

❤❤❤❤❤❤❤ i massor från Li o Bror!

Anonym
2016-07-08 @ 09:14:48

❤❤❤❤❤❤❤ i massor från Li o Bror!

Svar: Tack ❤️❤️❤️❤️
Sonja Heikkilä Olsson

Anita
2016-07-08 @ 10:17:31

Inga candabyxor med😃😍😘är massor av is👌kram Anita

Svar: Ha ha ja dom sakna han kan ja lova
Sonja Heikkilä Olsson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0