Vad har hänt under tiden 23/10

Krilles värden gick ej ner som vi hade hoppats på 😥 . När vi kom till läkaren den 6/10 berätta hon att det inte ser bra ut värderna har gått upp till 23. Vi måste starta upp en ny behandling på engång. Denna gång blir det en cellgifts behandling med stark dos kortison i tablett form, med hög risk att få blodpropp så det blir sprutor varje dag. Krille han tog det bra. Han har haft det jobbigt från läkaren ringde och sa att det ej ser bra ut tills vi kom på läkarbesöket. Samma dag hon ringde satt vi på tåget på väg till Stockholm med ett par bekanta för att se Mamma Mia the party och gå på ABBA museet. Det blev en trevlig helg tillslut, fast han hade en tuff fredagkväll.. Men nu jävlar hoppas vi denna behandling tar på denna skit han har i kroppen.

Inte bara sorgligt vi har fått en lägenhet den 5/10 ringde gavlegårdarna och sa att vi fått lägenheten vi sökte på Tallgatan Brynäs. Jag och Malin har ju vart och tittat på en sådan lägenhet så jag visste hur den såg ut men inte Krille. På lördagen fick vi komma och titta på den och krille blev lika förtjust i den som jag. Båda flickorna var med oss och titta

Det är inflytt 1/1-17 men har vi tur kunna han som hade den flytta ut 1/12.. så hoppas. Så den kvällen fira vi med champagne men tände även vårt ljus för att hoppas Krille blir bättre nu med en ny behandling.

Läget just nu. Krille mår bra han fixar och håller på hela tiden, och han har även börjat jobba igen, vilket har gått jätte bra. Men biverkningar av medicin är att han är väldigt lättretlig. Och det har gjort så att jag hela tiden måste tänka på vad/när jag säger ngt .. Allt som har hänt detta år känns att det kommit i kapp mej, nu känner jag mej irriterad inget är kul allt bara jobbigt. Men men ...


Jag har köpt en ny telefon, som det blev en massa krångel med. Därför har jag ej kunnat skriva ngt på bloggen på länge. Men nu fungerar den bra. Så nu kommer det bli lite tätare uppdateringar igen.

Så rätt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0