En helg i Tallinn 8-10/12-17

I fredags åkte vi till Tallinn med ett gäng på 30 pers  från mitt jobb clubomv. 
Det var så trevligt. 
Fredagen när vi klev ombord fick våra hytter och alla gjort sej i ordning åt vi  julbord tillsammans. Sedan fortsatte kvällen alla hade så trevligt. När vi gått o lagt oss blåste det upp rejält ute på öppethav.
Lördagen efter frukost hade vi hela dagen i Tallinn och gå runt i gamla stan och titta. 
Vi gick på marknaden och in på ett jätte mysig restaurang. 
När vi kände oss nöjda gick vi tillbaka till båten och hade en lika trevlig kväll som dagen innan. Men vi åt mat på en restaurang ombord  grill Ohh vilken middag så gott. 
Sedan ut på havet igen och då blåste det värre 21 sekundmeter under nattten 🤢.. men som tur var gick det väldigt bra det blåste som mest under tiden vi sov. 
Söndagen var det bara vakna packa i hop käka frukost .. vi kom in i Stockholm kl 10 och hemma i gävle kl 13 
Em/kvällen har vi myst på hemma och firat vår bröllopsdag 28 år som gift i dag med min älskade man 💖

Malin jag & Pernilla


(null)

(null)

Vårt gäng 💖

(null)

Torget 

(null)

Krille provar en mössa

(null)

På väg in mot gamlastan 

(null)

Inne på restaurangen 

(null)

När jag har var på endel julmarknader Lubeck Rotenburg har jag köpt med mej hem julkulor till mej och flickorna. Nu blev det en ängel .. 

(null)


Och så firandet av en härlig bröllopsdag (gammal bild  fr när vi fira 25 år)

(null)
Tack för denna helg .. Nu längtar vi redan till nästa helg med förhoppningsvis skoteråkning igen ... 

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0