Dag 2

Han kom inte upp på avd förrän lunch tid på onsdagen, det tog tid innan dom fått rätt medicinering för den smärta han har. Dom måste hämta dit en dr från smärtenheten som fick till det. 

I morse ringde han till mej och då hade han haft hög feber under natten, men jag hörde på hans röst att den var annorlunda nu än från onsdagen när vi gick därifrån

När jag kom till honom senare på  EM möttes jag av en otrolig härlig syn.. Krille halv satt i sängen o prata med sin syster som var på besök. Hon jobbar på BB så hon var upp o kolla till sin bror..

Medans  jag var hos Krille gick han upp och gick 2-3 ggr, han hade haft låg syresättning i natt, därför måste han komma upp och röra på sej..

 I 17 tiden Kom det onda tillbaka och febern. Kl 19 åkte Sophie och jag hem. Då var Krille helt slut


Krille på onsdagen ... 

Anonym
2017-02-24 @ 21:06:22

Hoppas det onda går över snart och att han får tillbaka krafterna.
Hälsa Krille ifrån oss / Carina o Kent

Anonym
2017-02-24 @ 21:06:23

Hoppas det onda går över snart och att han får tillbaka krafterna.
Hälsa Krille ifrån oss / Carina o Kent

Anonym
2017-02-25 @ 08:09:13

Hoppas det vänder nu kramar från oss ❤❤Janne o Lillan

2017-02-25 @ 10:34:42




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0