Dag 10 blev hemgång ❤

I morse fick jag ett sms att du ska få åka hem i dag på EM, efter att du fått ditt penicillin klart intravenöst. 


Jag jobbade till kl 15 och Krille låg på sjukhuset och bara vänta. 

Men 15:10 skicka han nu har jag fått det sista penicillinet, hämta mej. 
Malin kom förbi jobbet och hämta upp mej så åkte vi upp och hämta hem Krille. Vi mötte honom i korridoren redo. 

Väl hemma och vi packat upp allt kom Johan och Sophie med lilla Alma på besök. 

Krille ligger i soffan och tittar på tv'n somnar lite av och till. Men skönt och vara hemma igen. Och skönt och ha honom hemma igen ❤

I dag var det ju på dagen presic för 1 år sedan vi fick telefon samtalet att Krille har en slags blod och benmärgscancer. Så i vi skulle komma in på hematolgen i morgon och påbörja behandlingen direkt. 

Så var bollen i väg rullad ni har vi hållt på i 1 år. 
Och det har vart fruktansvärt till och från. Men nu håller vi tummarna för måndag att vi får hjälp .. 
Tur att det forskas mycket på cancer.  
Så glad över allt vi skänkt till Cancerfonden.. HOPPAS HOPPAS 🙏. 
På måndag åter kommer jag med en uppdatering när vi vet mera. Nu ska jag bara njuta i helgen av att Krille äntligen fått kommit hem till mej i gen ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0