Till minne av dej ❤️

Förra veckan åkte jag till Teneriffa. 1 vecka för att sola och njuta. Även få känna en längtan hem efter min livs kärlek ❤️. 
Efter allt som hänt oss nu en tid och även runt om har vi vart tillsammans väldigt mycket,  och därför kände vi att det skulle vara nyttigt och få längt efter varandra igen. Och det lovar jag att vi gjorde 😘😢. 
Jag hade en fantastisk födelsedagskalas hemma på fredagen med min familj innan vi åkte 
Fick ett jätte fint Toma sabo armband av mina kära med min månadssten (har aldrig ägt ngt med min månadsten på 🙏)
(null)
#toma sabo

Även min födelsedag nere på Teneriffa blev jag så härligt uppvaktad av mina resekamrater 🙏❤️tack.

Dagen efter den 8/11 får jag ett sms av Sofie. Tittis syster:
Titti har somnat idag 14:10  i hemmet lungt och stilla med sina nära och kära hos sej 😢

Titti och vi blev vänner för ca 1,5 år sedan. Före det visste vi bara vilka vi var till namn. Hon kom upp till åmot och skulle äta surströmming med sin fd svägerska Maria. 
Hon kände direkt att här skulle jag trivas med en egen husvagn. Dagen efter börja hon kolla blocket efter en egen husvagn. Hon hitta 2 st i närheten Ockelbo och fråga Krille om han orka köra hem vagnen till campen om hon köpte nån av dessa två.. Han var just då väldigt svag i sin sjukdom, men klart jag fixar det sa han 😘
 Sagt och gjort hon slog till och köpte husvagn. 
En helg i början av augusti 2016, efter det var hon på campen nästan varje helg och började trivas som bara den. 
Hon piffade verkligen upp sin husvagn den blev så fin 🙏. 
När hon Kom till campen på helgerna var det bubbel och ostbågar som gällde 🥂🍾. 
Hon hade haft bröstcancer för ca 3-5 år sedan men var nu pigg.
 Hon och Krille fann därför varandra väldigt bra.  
Hon förstod vad Krille gått igenom hela den sommaren i Uppsala -16 och vad han nu kommer att väntas få för biverkningar mm genom alla dessa mediciner och känslor som kommer efteråt när man tror man är pigg igen. 
(null)
Krille nästan nyss hemkommen från Uppsala. Ett par goda vänner på besök. 
Även Titti är med på bilden 💗

Sommaren -17 efter midsommar in i juli fick Titti problem med magen, trodde hon fått magkatarr. När hon väl gick i väg till dr visa det sej att hon hade cancer som spridit sej i kroppen efter bröstcancern. Det fanns cancer både i bukspottkörteln, levern och i skelettet. 
Hon hamnade på sjukhus och låg inne säkert hela september, blev utskriven och fick vara hemma i hemmet sista månaden i sitt liv. 
Onsdagen den 1/11  följde jag med henne till läkaren på sitt sista läkarbesök. 
Läkaren sa då till henne, - nu finns inget mera att göra 😢
Tänker ej skriva ner vad vi prata om den stund ja satt kvar med henne i väntrummet, i väntan  på färdtjänsten skulle komma och innan jag skulle tillbaka till jobbet. 
Men jag kommer aldrig glömma det samtalet med dej Titti 🙏😢 (jobbigt var det)
Men när vi satt där sa hon även att hon var sugen på hemgjord pizza. 
Det ska Krille och jag och fixar hos dej efter jag kommer hem från Teneriffa bestämde jag.  Tyvärr han vi aldrig det 😢
1 vecka senare avled hon.
I veckan Smsa  Tittis syster Sofie  och vill träffa oss i hennes lägenhet. 
Vi ska äta hemgjord pizza dricka bubbel och äta ostkrokar och minnas vår fina Titti ❤️
(null)
Ett foto från ditt flöde på FB 
- vackert så man blir tårögd 😢skrev du 
#Åmot 
Vi kommer alltid tänka på dej när vi går ner till bäcken 😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0