Vemdalen 14/1-21/1-18

Vi kom i väg på våran fjällvecka trots att Krille var så dålig veckan innan. Men han har kämpat, det var så kallt och blåsigt så det blev svårt att andas när han var ute. Men när vi var ute och åkte kunde  han vara med, var bara 1 dag av alla som han blev kvar i stugan. 
Vi har verkligen haft en toppen vecka fr 6-9 stycken skotrar  var ute på fjället och åkte tillsammans.. Eller så mycket fjäll åka blev det väl inte dålig sikt, snöande och hård blåst. Men många andra fina leder att åka på. 
I dag naturligtvis när vi skulle åka hem kom ju solen fram, men -20 gr ute oxå så det hade vart väldigt kallt och åkt.. 
Toppen stuga var det vi hade fått tag på oxå. 
Kan jag varmt rekommendera och hyra om ni ska till fjällen (Vemdalen) och fantastiskt mycket snö ❄️❄️❄️

Baksidan taget för att visa att i dag sken solen 

(null)
(null)

Gaveln av stugan .. bakom den var slalombacken en ski in o ski out stuga.. 

(null)

Framsidan ..

(null)

Tyvärr inga bra kort från insidan ..

Hitta en härlig skylt skithus.. 

(null)

Skotrarna utanför stugan

(null)

Vårt gäng som är inne i värmestugan och fikar

(null)

En paus på fjället 

(null)

Min 💖

(null)


En tur vi gjorde blev till wärdhuset orren tur o tur 10 mil.. 

(null)

Det vart kallt innan vi väl kom dit.. 

(null)


När man är ute så där och åker tillsammans måste man ju fixa till lite skojiga kort oxå 


Jag o Krille
(null)

Martin 

(null)

Ulrica  & Pernilla 

(null)

Från vänster Ulrica, melle, Magnus, Martin, Krille, Matilda, Kalle & Johan 

(null)

Jag och Pernilla 

(null)


Jag, Pernilla & Matilda 
(null)


Under denna vecka kom det tok mycket snö och många härliga fastkörningar för dom som gillar det ❄️😂

(null)

Man hör hur han tjuter av glädje ❄️❄️❄️❄️

(null)

Martin sitter fast

(null)

Här har Krille kört fast ordentligt 

(null)

Under snön på morgonen hitta vi skotrarna 

(null)

Fram skottad 

(null)

Skotta fram bilen så plogen kan komma

(null)

Martin älska åka i all denna lössnö 

(null)


Nu står dom i Åmot avlastad och väntar på en ny helg 🤗🙏❄️❄️❄️

(null)


Ses snart igen 👋👋👋




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0