Dax för hjärtklaff operation


(null)


Efter 3 år är vi åter på detta sjukhus samma ingång men jag ska ligga på vån 5 och Krille låg på vån 3 

(null)

Allt har känts så bra hela tiden ända tills jag kom och så denna ingång igen. 
Här var Krille så himla sjuk 😢men som tur är han pigg nu 🙏

(null)

I morse hade jag tid på thoraxkirurgin för att få träffa alla som blir inblandade i min operation.
 Den kommer bli av onsdagen den 24/7 kl 06:45. 
Om inte ngt akut händer vill säga.
 Man ska ringa in på Tisdagen den 23/7 kl 8 
på morgonen så ingen akutoperation kommit i vägen så min blir inställd. 
Är det inte så ska jag infinna mej på thoraxavdelningen kl 14. 
Efter en massa provtagningar inskrivning info mm kommer krister och jag åka och bo på ett hotell. 
Dagen efter kommer dom ringa väcka mej tidigt, så blir vi hämtad i taxi och skjutsas upp till akademiska. 
Krille får vara med tills jag blir inskjusad på narkosen om han vill, sedan får han lämna och åka hem till Gävle. 
Läkaren kommer ringa honom så fort operation är klar och meddela hur allt gått. 

(null)

Det är klart att jag kommer få en mekaniskklaff och med det innebär det att jag kommer få äta Waran resten av mitt liv .. 
Men jag kommer bli frisk och det är huvudsaken 

(null)

Så här kommer den se ut .. 

I morgon är jag åter på jobbet. Och jobbar denna vecka sedan var ju meningen att vi skulle gå på semester, men det blir det ju inte. 
Så till helgen ska jag bara njuta av mina tre små troll för efter onsdagen kommer jag inte få bära dom på ett tag. 
Kan nog även ta lite tid innan jag kommer ner på golvet och kan leka med de tre 💖💙💙
Mormor älskar er så 😍
Ni är det bästa som hänt mej på senare år 🥰

(null)

(null)

(null)
Jag kommer skriva hur det gått under hela tiden, men med nån dags förskjutning. //S




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0