23/7-16 Lördag

Lördag fm vaknar lyssnar på Ring Så Spelar Vi sedan melodikrysset.

Senare på em får vi besök av Johan, Sophie , Farmor o Farfar. I dag var det första gången på länge Gun kunna krama om Krille. Den känslan var nog fantastisk för mor o son. Och Krille och Farfar fick krama om varandra efter båda två legat på varsit sjukhus och funderat hur mår pappa ??? hur mår min son ??? .. Nu fick dom träffas i dag och det var oxå fantastiskt skön känsla för dom båda.

Vi mötte upp dom i entrén och tog en promenad genom parken, köpte glass och bara njöt av att träffas och att våran Krille orkar vara med oss ute dock i rullstol, gåendes det han fixar.

När Krille blev nöjd med utevistelsen gick vi upp med honom så han fick vila. Vi gav oss ner på stan för att äta tillsammans innan dom skulle åka hem.

Jag vinka av dom och gick upp till rummet. Då hade jag köpt en pressent till Krille som han fick i dag. Som ett tack för att han har kommit bra långt i sin sjukdom och kämpat på ❤️

Din för alltid ❤️

Han har tyckt länge att vi skulle köpa nya ringar för våra är ju så tunna.. Kan vara beredd och hålla med ..

Tack för att du är min ❤️ Och att din familj låtit mej komma in i er familj ❤️och vi fått en egen fin familj i hop du och jag ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0