Hjärtklaff byte Dag 4-15

(null)

Dag 5:
På lördagen tjata jag till mej så jag fick åka till Gävle.
 Plats fanns men ingen transport förrän sen lördag kväll. 
Ca 21 kom jag i allafall hit och det känndes så mycket bättre. 
Krille kom in tidig söndag fm och besökte mej sedan kom mamma och pappa. 
Även Malin, Joakim och lilla Theo kom på besök.. 
jag mådde så bra, ont i såret men det läker så fint. 
 Dagarna rullar på men dom får ingen koll på waranet. 
Men på onsdagen får jag i allafall åka hem om jag lovar komma åter till 105:an på fredag och ta nytt PK prov så han läkaren kan ordinera över helgen och på måndag får jag åka till PK mottagningen och ta prov. 
På fredag EM åkte vi hem till mamma o pappa och dom bjöd på grillat så gott. Sedan åkte vi ner och titta på lite crusing innan vi åkte hem till soffan igen.
På  Lördagen då kom Maria och Lennart förbi på EM och blev kvar ett tag in på kvällen det var så trevligt. 
I dag Måndag skjutsade Krille in mej till PK mottagningen och tog prov, sedan hem och lämna mej och han åkte och jobba.
 PK mottagningen ringde och meddela att det såg bra ut och vilken mängd jag skulle äta till torsdag sedan lämna nya prover.
Efter nån timme ringer telefon igen det är Gunnar överläkaren på ❤️mottagningen, man har ringt från Uppsala dom har odlat på min klaff och funnit en bakterie så jag måste komma in på sjukhuset efter lunch och påbörja en behandling med pencilin och ta odling för att se så inte bakterien är kvar och sätter sej på den nya klaffen. 
Jag läggs nu in igen dag 14 och vad jobbigt det har vart i dag många tårar 💧jag som har mått så bra hela tiden ... 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0