Op blev flyttad !!

När vi vart till Uppsala och fått all info ang min op.. Blir Krister dålig hans högra hand sväller upp och han har så ont. Men ville inte åka in på kvällen , på natten vaknar han och har så ont i ljumsken och kan inte gå då åker vi in. Låg på akuten hela natten och hela tisdagen innan dom konstaterat att dom kan ej få ur någon ledvätska i handen och odla på, för sänkan och hans vita blodkroppar visa bra värde. Tillslut sa dom att åk hem och kom åter i mon tar vi nya prover. Dom ringde Krille på onsdagen och sa att dom sett ngt i odlingen så avvakta och kom in till torsdag  då hinner det visa sej bättre vad det kan vara. På torsdag när vi kom in hade han ju sepsis och blev inlagd. 
Allt blev då så tungt och jag som oxå skulle opereras veckan efter. På kvällen följde jag med Malin hem och då ringer dom från Uppsala och flyttar min operation till den 30/7 inställer.  Ooohhh så bra det blev 
(null)

(null)

(null)

Måndagen blev krister utskriven fr sjukhuset då hämta jag upp honom och vi åkte till Forsbacka och handla sedan drog vi direkt till husvagnen i Åmot . Nu har vi kommit hem för att förbereda oss på morgondagen då jag nu hoppas att den blir av så det blir klart någon gång och vi får bli pigga igen 🙏
Till husvagnen kom våra 2 flickor upp och var där  med oss så vi har haft barnbarns mys och solat badat mest hela tiden så underbart så 💖💙💙
I kväll ska vi till Sophie och Johan på middag . Och träffa tvillingarnas farmor och farfar. Jag kommer lämna paketen till dom ocå, för dom fyller 1 år på onsdag och då kan ju inte mormor vara med 😢

Min härliga semestervecka med mina käraste barn och barnbarn även Joakim och Krille 
💖💙💙❤️❤️🥰😘


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sonjaho

Gift 2-barns mor. Är mitt i livet. Som älskar att spendera sin fritid med familjen i husvagnen och på vintern skoteråkning.

RSS 2.0